Kalėdinis produktų ženklinimas

Įprasta manyti, kad kasdienis produktų ženklinimas visada turi atitikti tam tikras normas. Tačiau keičiantis sezonui ir artėjant Kalėdoms, pasirodo, ženklai gali taip pat keistis.

Įprastas ženklinimas

Ženkliname produktusTaigi, panagrinėkime, kaip vyksta ir atrodo produktų ženklinimas ne prieš Kalėdas. Paprastai siekiama, kad atrodytų, jog viduje pakuotės yra nuostabiai kokybiškas, visus šioje srityje žmogui kylančius poreikius atitinkantis dalykas. Tai būtinai turi būti, nes jeigu ant saldainių dėžutės uždėsite kokio nors pabalusio saldainio nuotrauką (tokio, kaip jis iš tiesų ir atrodo), tai niekas šio daikto nepirks. Situacijos, kuriose pritaikomas daiktas, paprastai yra susijusios su jo vartojimu. Kastuvas gal bus darže, arbata prie sausainio ir pan. Taip pat bus siekiama išryškinti kokybiškas jo dalis, sudėtį, gal kažką, ką žmonės visuomenėje įprastai vertina teigiamai – natūralumą, liesumą, nedidelę kainą ir pan.

Kalėdinis ženklinimas

O kaip keičiasi produktų ženklinimas artinantis šventėms, kurių visi taip laukia, o ypač prekybos tinklai? Visų pirma, atsiranda vadinamosios „šilumėlės“. Tada pakuotės pasipuošia, tarsi joms tai būtų įprastas dalykas, kaip kad reikia pasipuošti namus, pasikabinant virš stalo kokią nors žybsinčią girliandą. Kai tai nutinka, mes paprastai sakome, kad namai prisipildė kalėdinės nuotaikos. Ir tikrai – ta nuotaikėlė sėjasi visur kaip pienės pūkai. Prieš Kalėdas nepagaili verslas pinigų ne tik visoms akcijoms, bet klientus bando suvilioti ir „viršeliu“. Tai yra, padabindami pakuotes vienaip ar kitaip dailiai atrodančiais elementais. Kas mums yra Kalėdos? Nuo to turbūt ir prasideda visada tas klausimas, kurį užduoda gamintojai. Kalėdos yra jaukumas, šiluma, šeima, draugai, dovanos, Kalėdų senis, šventinės, skanus maistas, laisvalaikis, atostogos. Ir aišku visi jausmai, kurie apima tada, kai atsiranda tokie reiškiniai mūsų kasdienėje rutinoje. Taigi, nuo čia prasideda ženklinimas, o paskui ir tęsiasi.

Arbatos gamintojams arbata staiga tampa ta, kurią kažkas laiko rankose, sėdėdamas prie židinio, rusenant ugniai, už lango sningant, kampe žaižaruojant eglutei. Saldainiai taip pat pasipuošia kokiu nors kalėdiniu kaspinėliu, kad jie taptų staiga „kalėdiniais“, tai yra, galbūt tinkančiais dovanoti vieni kitiems. Produktai nepasikeičia, pasikeičia tik jų ženklinimas, už kurį vartotojas su malonumu susimoka, nes jis kaip tik to ir atėjo ieškoti – kalėdinių dalykų. Galima daryti išvadą, kad žmonės tiesiog ateina nusipirkti to paties, kaip visada, plius kalėdinių įpakavimų ir etikečių. Dalykų, ant kurių būtų užrašyta „Kalėdoms“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *